van Beekbergen naar Laag Soeren - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Beekbergen naar Laag Soeren - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Beekbergen naar Laag Soeren

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2017 | Nederland, Eerbeek

Ook vandaag weer een stukje Maarten van Rossumpad
Ook vandaag weer erg mooi
En ook vandaag weer droog met af en toe een zonnetje. De temperatuur is heerlijk om te wandelen, het lijkt wel lente en de crocusjes bloeien volop .
Bij Loenen mijn tweede stop( ik kon onderweg zelfs op een bankje gaan zotte ). In Loenen op de hoofdstraat bij de kruising met t spoor van de stoomtrein, ligt een soort fabriekshal waar ze brokante en meubels verkopen en..... nu komt t... daar is ook een Italiaans winkeltje in met ook een terras, en daar maken ze dus superlekkere cappuccino , echt Italiaans. Heerlijk.
Ps, op vrijdagavond geeft ze ook kookworkshops, en t winkeltje is volgestouwd met Italiaanse producten uit de Marke.
Het weer was zo goed , dat ik zelfs een kleurtje heb gekregen op mijn wangen!!!
Doorgelopen naar Laag Soeren en toen met de bus terug naar Eerbeek, want ik kon geen overnachtingsadres vinden in Laag Soeren, dan maar hotel in Eerbeek

  • 04 Maart 2017 - 17:23

    Desiree:

    Goed bezig met de blogs!

  • 04 Maart 2017 - 23:32

    Paul :

    Lucky Het weer zit mee. Pas maar op dat je niet al flink gebruind in Maastricht aankomt

  • 05 Maart 2017 - 10:31

    Inge:

    Goedemorgen Thera. Wat ontzettend leuk , om jouw uitdagende wandeltocht te kunnen volgen.
    Heel veel succes!!!
    Groeten Inge.

  • 05 Maart 2017 - 11:51

    Annie:

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt en van die italiaanse ontdekkingen doet onderweg... ik ga er binnenkort eens kijken....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eerbeek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 32073

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: