naar Max en Yvonne - Reisverslag uit Koudenhoek, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Max en Yvonne - Reisverslag uit Koudenhoek, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Max en Yvonne

06 Maart 2017 | Nederland, Koudenhoek

Gisteravond gezellig gepraat met Marian en Gerard.
Vanochtend op tijd vertrokken en via t Maarten van Rossumpad via Klarenbeek park en Sonsbeekpark naar t station in Arnhem
Hele mooie route met verre en diepe uitzichten , maar helaas moest na 3 straten de regenkleding weer aan
Bij t station waren de eettenten nog dicht , maandagochtend en nog geen 12 u
Bij de Mac hebben ze gelukkig ook lekkere koffie
Vandaar uit via de oude rijksweg aar Oosterhout
In Elden sprak iemand me aan: ( met zachte G natuurlijk) Gij bent ok al brug aan t oefenen voor de vierdaagse. Hij had nog nooit van iemand gehoord die te voet naar Santiago op weg ging
Ik nader Nijmegen en ik dacht even dat de voetstappen daar van waren, maar ze bleken voor n school te zijn
Verder via Elst naar Nijmegen noord
Met Max, mijn zwager ook nog even naar hun nieuwe huis gaan kijken
Lekker gegeten en ook weer goed gepraat
En mijn volgende overnachtingen geregeld via pelgrims voor pelgrims

• 07 Maart 2017 - 16:21

Ria:

Wat ontzettend leuk om je iedere dag een verslagje te krijgen. Ik geniet er van!!