van Catsop naar Maastricht - Reisverslag uit Heugem, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Catsop naar Maastricht - Reisverslag uit Heugem, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Catsop naar Maastricht

16 Maart 2017 | Nederland, Heugem

Heel gezellig gisteravond bij Hans en Brigitte; ook nog even de verkiezingsuitslagen, dwz voorlopig besproken
Vanochtend na een uitgebreid ontbijt weer verder
Ik had mijn zusje veel eerder mee moeten nemen: alweer zeer fraai zonnig wandelweer. Er konden wat laagjes uit: eerst mijn vest, en later ook mijn trui. Het werd wel 17 graden
Lekker wandelen, eerst naar Geulle, toen naar Bunde. Bij binnenkomst van Bunde was daar een horecagelegenheid met een groot bord langs de weg Open, koffie met vlaai:; Helaas , toch gesloten. Even later aan iemand die in de tuin aan t werk was de weg gevraagd naar n café dat wel open was voor koffie ; dat bleek erg moeilijk, ze dacht nog even na, maar toen nodigde ze ons binnen voor de koffie : ze was er zelf ook aan toe. Ze wandelde ook veel en was nu alweer jaren bezig met schilderen en t maken van allerlei kunstwerken op allerlei manieren. Heel leuk, en erg mooie dingen. En wat ook belangrijk was: lekkere koffie.
Daarna weer verder naar Maastricht.
En al slingerend door de stad nog wat kleine boodschapjes gedaan. Ook naar de Servaaskerk voor n stempel in ons pelgrimspaspoort, helaas niet gelukt. Even later naar de Onze Lieve Vrouwe Sterre der Zee Kerk, en daar kwamen we wat mensen tegen die ook al gepelgrimeerd hadden. En... in de Kerk, onderin bij de ontvangst/ acceuil kregen we uiteindelijk toch een stempel.
Nog ebben een gezellig Maastrichts terrasje . Toch veel meer gelopen dan gepland, en nu een heerlijke ontvangst bij John en Sannae met heerlijk toepasselijk eten

• 16 Maart 2017 - 22:20

Vic:

John weet wat te koken!

• 17 Maart 2017 - 07:11

Jan V.d Hurk:

En vanaf vandaag natuurlijk in elk dorp waar jullie komen een
    aanzichtkaart sturen met zoveel mogelijk postzegels erop !!!

• 17 Maart 2017 - 09:27

Piet.b:

Thera, Gerda, ik heb jullie verhaal kunnen vinden. Het ga jullie goed. Vandaag dus het buitenland in !