naar Visé en weer terug - Reisverslag uit Heugem, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Visé en weer terug - Reisverslag uit Heugem, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Visé en weer terug

17 Maart 2017 | Nederland, Heugem

Vanochtend bewolkt en grijs en na een kort stukje lopen langs de Maasmotregen, gelukkig niet lang. Eigenlijk zo langs de Maas wat saai. Gelukkig waren in Eijsden de café s wel open, goede koffie, heerlijke kersenvlaai. Eijsden is wel een aardig plaatsje, maar de verdere route naar Visé was niet spectaculair. We zijn wel op de goede weg want we zien steeds meer bordjes van de Camino. Een korte etappe vandaag, en voor de bloglezers: geen foto, want wat t meest is bijgebleven zijn de landelijke geurtjes
Met de trein terug om weer te overnachten in Maastricht, bij John en Sannae

• 17 Maart 2017 - 19:15

Ria:

In ieder geval de 1e landsgrens gepasseerd.

• 17 Maart 2017 - 22:42

Paul:

Ondanks de wat saaiere route ( zoals je schrijft) toch wel een bijzonder moment; Nederland uit, de grens over.

• 18 Maart 2017 - 14:57

Nettie:

Hoi Gerda en Thera, eindelijk via Robert op se site gekomen ,kreeg hem via google niet te pakken, maar zo te lezen gaat het jullie goed veel limburgse vlaai, zal komende weken wel tegenvallen, dat kennen de Belgen niet. Superleuk om jullie verslagjes te lezen en je hebt een heerlijk weertje gehad. Vermoeiend in de Limburgse heuvels of valt dat wel mee? Vanaf vandaag ga ik iedere dag uitkijken naar jullie post.
    De groetjes en nog veel wandelplezier,

Nettie en Hans