naar Mazee - Reisverslag uit La Maladrie, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Mazee - Reisverslag uit La Maladrie, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Mazee

27 Maart 2017 | België, La Maladrie

Het wordt n saai verhaal. Alweer schitterend mooi zonnig wandelweer en de wind was minder sterk en minder koud. We kwamen zelfs een dromedaris tegen. Helaas voor jullie geen foto hiervan vanwege t belabberde internet hier bij de Belgisch Franse grens.
Ik ben ook zeer populair bij de KPN.
Ik heb ik weet niet hoeveel sms-jes gehad: u bent in Frankrijk, u bent in België ,u bent in Frankrijk,u bent in België, en soms hebben ze gelijk.
Eerste stuk langs de Maas, daar stopte opeen n Fransoos: hij raadde ons aan een andere weg te kiezen want aan de overkant van de Maas lag een nieuw wandelpad en dat was veel vlakker dan wat wij wilden lopen. Wij hadden echter onze overnachting voor vanavond in Marzee al geregeld. En wat doe je dan??
Toch maar onze eigen weg gevolgd, maar of dat verstandig is???
Oh ja
Nog nooit zo' n lang fort gezien als in Givet. Enorm. Kom maar ns kijken!!!
En dat met mooi weer en ook nog terrasjes langs de Maas!!
Nu in Mazee, morgen verder

• 27 Maart 2017 - 21:44

Nettie:

Hoi dames.

Bijna in Frankrijk ?

Erg leuk om de verhaaltjes te lezen en te zien waar je nu bent.
    Mooie natuur? of is daar de maas ook gewoon net als hier de maas.

Gerda je krijgt de groetjes van Nolda en ze wenst je veel wandel plezier.

Groetjes Hans en Nettie.

• 27 Maart 2017 - 22:13

Vic:

Je kunt zo bij het toeristenbureau beginnen; mooie reclame maken en daarmee toeristen trekken

• 28 Maart 2017 - 12:23

Joke Uit Cuijk:

Dat gaat goed Thera. Dat mooi fietspad is wel erg mooie vlak maar oh zo saai .blijf je volgen roept bij mij ook weer herinneringen op .