naar Brécy - Reisverslag uit Brécy, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Brécy - Reisverslag uit Brécy, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Brécy

25 April 2017 | Frankrijk, Brécy

Heerlijk genoten van de Chambre d'hote. En n overdadig ontbijt met warme chocomelk en zelfgemaakte yoghurt en vers stokbrood en jusd'orange. De worteltjestaart kon ik echt niet meer mee beginnen, dus die kreeg ik mee voor onderweg. Na ruim 4 km volgende dorp: Baugy, waar t markt was. Koffie gedronken, fruit gehaald in de supermarkt en nog over de markt gelopen. Bij de bakker een verse sandwich en toen verder. Vandaag een kortere etappe. Langzaam meer bewolking en meer wind. In Villabon weer n restaurant open, daar was ik net rond middaguur dus daar maar gegeten: steak hachee met frietjes en als toetje fruitsalade. Met goed gevulde maag loopt t beter. Bij vertrek daar begint n miezerregen , dus wat meer verharde weg gelopen. Tot Brécy, t eindpunt van vandaag. De sleutel zou op te halen zijn in t restaurant, maar er was iemand sneller geweest
Deze réfuge is boven de gymzaal, 2 bedden, 3 opklapbedden, en nog noodmatrassen in de gymzaal
Douche en toilet bij de gymzaal alleen buitenom te bereiken
Wel primitief vergeleken met afgelopen nacht. Vanavond uit eten in t restaurant, wang hier is alleen n waterkoker en n koffiezetapparaat. En t water alleen bij t toilet. Wel ook koffie en thee en jam en toast.
Kwamen er even later nog 2 pelgrims, uit Frankrijk, gestart in Vézelay , maar die vonden dit te primitief en hebben wat anders gezocht.
Morgen weer verder.

• 26 April 2017 - 08:46

Brigitte:

Hallo Thera,
    Wat leuk om je verhalen elke dag te lezen en je zo ook te kunnen volgen.
    Volgens ons gaat het je super goed af, chapeau!
    Groetjes,
    Hans en Brigitte