toch weer terug - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu toch weer terug - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

toch weer terug

19 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Lekker uitgerust en beter gegeten, dan toch weer terug. Ik sla het stuk Limoges naar Saint Jean Pied de Port over , en start morgen vanuit SJPdP weer. Ik ga voorzichtig beginnen met 8 km bergop, zodat ik zondag pas in Roncevaille aan kom
Ik ben gisteren met de trein vertrokken in Apeldoorn, naar Amsterdam, daar met de Thalys naar Parijs gare du Nord, met metro naar Montparnasse en daar de iDTGV naar Bayonne, daar hotelletje en om 11 u vanochtend met de trein naar SJPdP. N heel mooi plaatsje in de bergen, met ontzettend veel pelgrims. Er komen er nu 300 per dag aan
Vanochtend wachtend op de trein n Amerikaan ontmoet, John uit Californië die zijn eerste grote wandeling gaat doen. Hij is gepensioneerd leraar van n high school, en voor t eerst in Europa
Ik deel nu met hem n kamer in n pelgrimshuis zodat we goed uitgerust kunnen beginnen morgen en niet de hele nacht wakker liggen van t gesnurk. Hij loopt wel door naar Roncevaille want de herberg in Orisson is vol, ik was de laatste die kon reserveren.
Morgen verder

• 19 Mei 2017 - 19:01

Ria Bos:

Fijn dat je goed in St Jean bent aangekomen. Heel veel wandelplezier gewenst.

• 19 Mei 2017 - 21:04

Vic:

Mooie plaatjes , ziet inderdaad alleen wandelaars in stadje

• 19 Mei 2017 - 21:21

Tiny:

Thera,

Fijn voor jou dat je de draad weer op kan pakken!

• 19 Mei 2017 - 23:31

Vera:

Petje af, bon voyage......op naar Santiago

• 19 Mei 2017 - 23:32

• 20 Mei 2017 - 09:04

Nettie:

Hoppa, Leuk dat je toch weer verder wandelt ik hoorde het dinsdag al van je zus, Theea weer veel wandelplezier

Groetjes Hans en Nettie.

• 20 Mei 2017 - 12:28

Aart Van Ommen:

Hoi Thera, goed dat je weer onderweg bent. Alle goeds gewenst, Aart

• 20 Mei 2017 - 13:08

Brigitte:

Wat goed van je om de reis vervolgen!! Knap om de draad weer op te pakken!!
    Succes en vooral mooi weer en loopplezier, in de 2de etappe. Geniet ervan !
    Groetjes, Hans en Brigitte

• 20 Mei 2017 - 13:08

Brigitte:

Wat goed van je om de reis vervolgen!! Knap om de draad weer op te pakken!!
    Succes en vooral mooi weer en loopplezier, in de 2de etappe. Geniet ervan !
    Groetjes, Hans en Brigitte

• 20 Mei 2017 - 14:16

Dick Arts:

Top Thera....zo ken ik jou, wat een doorzetter en heel veel succes!! Ga er vooral ook echt van genieten....