naar Pamplona - Reisverslag uit San Juan, Argentinië van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Pamplona - Reisverslag uit San Juan, Argentinië van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Pamplona

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2017 | Argentinië, San Juan

Gisteren geen blog geschreven, even geen zin. Ook eigenlijk weer te moe
De route was wel weer 20km., en erg mooi door t bos en t weer was schitterend met n fris briesje, maar t duurde te lang, ook al was ik rond 15. 30 u in Pamplona, met genoeg rust en eetpauzes. Daar naar t pelgrimsonderkomen Plaza Catedral: slaapzalen van 16, met wel per 2 stapelbedden n tussenschot. Schoon en mooi centraal gelegen, met keuken om zelf te koken, en als je wilt wasmachine en droger. Prima douches.
Maar ik heb geen zin meer. Ik denk er over om toch naar huis te gaan.
Eerst maar eens n dag rust en Pamplona bekijken. Erg mooie stad met muren en vesting en citadel en kathedraal en andere kerken en veel terrasjes en veel mensen/toeristen en pelgrims. Op tijd naar bed
Vanochtend aangezien hoe veel pelgrims t doen, en dan denk ik nee, zo wil ik t niet.
Daarna met n wat geblesseerde pelgrim de stad bekeken: monument van de rennende stieren, n kerk, t café waaar Hemingway altijd kwam, en nu siësta . En denken wat ik morgen ga doen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, San Juan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 32075

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: