weer naar huis - Reisverslag uit San Juan, Argentinië van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu weer naar huis - Reisverslag uit San Juan, Argentinië van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

weer naar huis

24 Mei 2017 | Argentinië, San Juan

Net mijn ticket geboekt
Morgen weer naar huis
Pamplona is mooi en warm, maar ik kan er niet echt van genieten
N Andere keer maar weer
Niet oververmoeid maar meer eenzaam. Ik vind t niet leuk meer , en n heleboel dingen die er bij komen.
Misschien n andere keer af maken, met misschien kortere etappes, met iemand samen, met of zonder bagagevervoer ( luxe pelgrims), of in gedeeltes, ik weet t nog niet
Groeten allemaal

• 24 Mei 2017 - 20:40

Nettie:

Hoi Thera,

Jammer maar ja niets aan te doen toch, in ieder geval een voorspoedige thuisreis.

Groetjes Nettie.

• 24 Mei 2017 - 21:53

Yvonne Janssen:

Hoi Thera,
    Wat een goede beslissing van je. Wel heel erg moeilijk. Ik kan het me helemaal voorstellen. Jammer dat we de wandeling niet samen hebben kunnen afmaken, misschien was het je dan wel gelukt. Dit kan je niet voorspellen. Misschien volgend jaar? Groetjes van mij en een hele goede terugreis! Yvonne J

• 26 Mei 2017 - 10:28

Vera:

Jammer, missie 'nog niet gelukt'
    Oost West thuis best......