Toch weer beginnen - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Toch weer beginnen - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Toch weer beginnen

Door: Thera

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2018 | Frankrijk, Limoges

Vandaag met Vic naar Limoges gereden
Morgen verder vanaf t punt waar ik vorig jaar in Frankrijk gestopt ben: Saint Leonard de Noblat.
Daar wel met n taxi naar toe want de spoorwegen staken en de bus is heel erg vroeg, de gewone bus van 8 u rijdt niet want de kinderen hebben nog paasvakantie
Het weer is grijs en kouder dan in Nederland
Ik heb er zin in, ook al is t maar voor 5-6 dagen, maar wel met Vic

  • 09 April 2018 - 16:35

    Jannie:

    Je komt er wel......ik wens je goed weer, mooie dagetappes en een fijne tijd samen.

  • 09 April 2018 - 18:56

    John:

    Thera, en dus ook Vic,
    Onverwacht deze herstart nu, veelplezier samen en weinig blaren toegewenst.

  • 09 April 2018 - 19:32

    Frenk:

    Dag Thera en Vic
    Dat zag ik niet aankomen deze plotselinge herstart.
    Geniet ervan met z'n tweeën.
    Ik zal jullie reisverslag weer volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Limoges

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 32121

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: