Weer aan de wandel - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Weer aan de wandel - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Weer aan de wandel

Door: Thera

17 Juni 2018 | Frankrijk, Sorges

Gisteravond lekker gegeten en mooi op tijd naar bed. Vanochtend n heerlijk ontbijt met vers croissantjes, pain chocolat, stokbrood, jus en n yoghurtje. Wel pas om 8 u. Daarna naar de bakker en op weg. Bewolkt weer, beetje wind, maar na n half uur kon de trui al uit. Wat glooiend landschap, maar heuvelop heb ik de laatste maanden niet geoefend. Vic liep voorop in zijn zeer degelijke wandelkleding van 20 jaar geleden. Goede kwaliteit geweest. Model mag wat moderner. Verre uitzichten, grote graanvelden , maar ook grote zonnebloemvelden. Nog geen bloemen er in, die komen nog.
Vanochtend bij t ontbijt zat ook n wandelaar, maar of die pelgrim is, weten we niet. Wel n andere pelgrim ontmoet die ons voorbij liep toen wij in de berm even pauze hielden. N Fransman uit de buurt van Lille. Net in t dorp bij het bezichtigen van de kerk kwamen we hem weer tegen. Waarschijnlijk morgen weer.
We overnachten nu weer in n hotel, ziet er zeer Frans uit. Maar 7 dagen per week open, met restaurant, en de kamers zeer fraai strak modern gerenoveerd.
Oh ja. Vanmiddag kwam de zon door, werd t toch nog lekker warm 23 graden.
Morgen weer verder

• 17 Juni 2018 - 16:50

Gerda:

Veel plezier en geniet er van.

• 18 Juni 2018 - 09:37

Tiny:

Leuk dat je weer je reisverslag oppakt. Veel plezier samen met Vic.

• 22 Juni 2018 - 05:50

Yvonne Janssen:

Ik ga je weer volgen! Fijn dat jullie nu samen kunnen wandelen. Veel plezier en hopelijk goed weer!