Heet heet heet - Reisverslag uit Douzillac, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Heet heet heet - Reisverslag uit Douzillac, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Heet heet heet

Door: Thera

20 Juni 2018 | Frankrijk, Douzillac

Vandaag n wat korter verslag. Vanwege de zeer vermoeiende wandeling gisteren een kortere etappe gepland naar Douzillac. Zou 17 km zijn. Heuvel op en heuvel af. Peter liep met ons mee, gelukkig maar want zijn tempo ligt niet zo hoog, ik kan hem mooi bijhouden. Mooie vergezichten , mooie bossen, heuvel op en heuvel af. En heet, heet , heet, 35 graden. En over deze 17 km deden we dus wel 9 uur, inclusief de korte pauzes. Mijn gps gaf wel 25 km aan, die van Vic 22.
We logeren nu bij een engels echtpaar in Douzillac, ze hebben ons bij de kerk opgehaald, want te veel van hun bezoekers verdwalen op weg naar hun toe. Christine heette ons welkom en heeft voor ons gekookt. En ook Roger liet ons welkom voelen. Maar om 19 u moesten zij naar n afspraak , zodat wij pelgrims het rijk alleen hebben. Lekker gegeten. Morgen na t ontbijt weer verder

• 21 Juni 2018 - 10:03

Tiny:

Je (jullie) worden weer gevolgd, hoor! Hier in de warmte (wat overigens maar 1 dag heeft geduurd) zomeravondcompetitie gespeeld, ook afmattend.

Groetjes,
    Tiny