van Laag Soeren naar Velp - Reisverslag uit Rozendaal, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Laag Soeren naar Velp - Reisverslag uit Rozendaal, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Laag Soeren naar Velp

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2017 | Nederland, Rozendaal

Vandaag maar een kort verslagje
Ik overnacht nu bij een mede pelgrim in Velp: bij Gerard en Marian en t werd wat later dan mijn bedoeling was
Ook weer leuk om verhalen te horen over de Camino
Maar vanochtend dus met de bus van t hotel terug naar Laag Soeren
Het wordt saai want weer droog weer met soms een zonnetje. Wel enkele graden kouder dan gisteren.
Eerst ook even n raadseltje: het is knalgroen en t lag op t Maarten van Rossumpad ? .......??
Ik zal t maar verklappen: een mobiele telefoon met n knalgroen hoesje. Ik heb m maar opgeraapt en meegenomen tot bij de Carolinahoeve en daar afgegeven. Zij zouden zorgen voor t vervolg. Daar lekker koffie geleut en daarna verder naar de Posbank. N goede oefening voor de Zuid Limburgse heuvels want t ging knap naar boven en beneden met stijle klimmetjes en dalen . Bij de Posbank een soepje en toen door naar Velp waar ik nu overnacht in n fraai jaren dertig pand
Morgen weer verder

  • 05 Maart 2017 - 23:22

    Evelina:

    Mooi gebied hè, de Postbank!

  • 06 Maart 2017 - 07:27

    Vic:

    Goede oefening: hoe beviel je tempo in de heuvels, lijkt wel aardig te gaan zo. Nog wat tips gehad over overnachtingsadresjes?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rozendaal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 32080

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: