van Laag Soeren naar Velp - Reisverslag uit Rozendaal, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Laag Soeren naar Velp - Reisverslag uit Rozendaal, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Laag Soeren naar Velp

05 Maart 2017 | Nederland, Rozendaal

Vandaag maar een kort verslagje
Ik overnacht nu bij een mede pelgrim in Velp: bij Gerard en Marian en t werd wat later dan mijn bedoeling was
Ook weer leuk om verhalen te horen over de Camino
Maar vanochtend dus met de bus van t hotel terug naar Laag Soeren
Het wordt saai want weer droog weer met soms een zonnetje. Wel enkele graden kouder dan gisteren.
Eerst ook even n raadseltje: het is knalgroen en t lag op t Maarten van Rossumpad ? .......??
Ik zal t maar verklappen: een mobiele telefoon met n knalgroen hoesje. Ik heb m maar opgeraapt en meegenomen tot bij de Carolinahoeve en daar afgegeven. Zij zouden zorgen voor t vervolg. Daar lekker koffie geleut en daarna verder naar de Posbank. N goede oefening voor de Zuid Limburgse heuvels want t ging knap naar boven en beneden met stijle klimmetjes en dalen . Bij de Posbank een soepje en toen door naar Velp waar ik nu overnacht in n fraai jaren dertig pand
Morgen weer verder

• 05 Maart 2017 - 23:22

Evelina:

Mooi gebied hè, de Postbank!

• 06 Maart 2017 - 07:27

Vic:

Goede oefening: hoe beviel je tempo in de heuvels, lijkt wel aardig te gaan zo. Nog wat tips gehad over overnachtingsadresjes?