van Roggel naar Thorn - Reisverslag uit Vijverbroek, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Roggel naar Thorn - Reisverslag uit Vijverbroek, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Roggel naar Thorn

13 Maart 2017 | België, Vijverbroek

Vanochtend in Roggel vertrokken. Nu wordt t echt ook voor mijn zusje want nu niet meer terug naar Helenaveen. Het weer werkt mee: zeer fraai wandelweer, n zonnetje en een aangename temperatuur van 13 graden. Zo kunnen we ook af en toe op een bankje zitten om even uit te rusten en n broodje te eten. Helaas waren wel alle cafe's en restaurants onderweg dicht zodat we pas in Thorn koffie konden krijgen. Thorn is een fraai plaatsje. Hier hebben we dan ook een overnachtingsadres bij Aldje via vrienden op de fiets

• 14 Maart 2017 - 16:33

Ton Van Den Hurk:

Nou zussen, nu is het voor jullie beiden samen begonnen. Het weer is in ieder geval op dit moment goed. Hopelijk duurt dit nog een tijdje. Ik wens jullie veel succes en plezier de komende tijd.

Groetjes,
    Ton

• 14 Maart 2017 - 16:38

Yvon Swinkels:

Hallo, ik ben een ex-collega van Gerda. Ik wens jullie veel wandelplezier en heel fijn weer onderweg. Geniet ervan en ik ga jullie zeker volgen. Toi toi toi