nog steeds in Luik - Reisverslag uit Fragnée, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu nog steeds in Luik - Reisverslag uit Fragnée, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

nog steeds in Luik

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2017 | België, Fragnée

Luik bevalt goed, morgen pas verder
Vandaag uitgebreid t station van alle kanten bekeken: n aanrader. Ook de Kathedraal bekeken, ook mooi. Toen we de Jacobskerk aan de heren wilde laten zien bleek die gesloten de hele middag, jammer. De heren zijn rond 16 u vertrokken.
Nu zitten we in de bar, ook belangrijk

  • 19 Maart 2017 - 21:11

    Desiree:

    aan t bier??

  • 20 Maart 2017 - 07:38

    Nettie:

    Goedemorgen dames

    Genoten van het weekend met de heren, en was het bier lekker?
    Erg leuk om iedere dag jullie reisverslag te lezen en te zien hoe ver je weer bent,
    Voor vandaag weer veel wandel kilometers en hopelelijk droog weer.
    Tot ziens.

    Nettie en Hans

  • 20 Maart 2017 - 10:27

    Caroline Engelen:

    Hallo Thera, leuk dat je iedere dag de moeite neemt om een verslag te schrijven! Wij lezen het telkens. Een dagje niet wandelen is wel fijn, denk ik. Je hebt helaas wisselend weer. Die miezerregen lijkt me afschuwelijk. Maar vandaag schijnt hopelijk het zonnetje weer. Alette heeft mij een boek geleend van een vrouw die vanuit St. Jean Pied de Port naar Santiago heeft gelopen. Zij beschrijft haar innerlijke reis en de fysieke ongemakken. Zodoende kan ik mij een beetje inleven in wat jij allemaal ervaart. Maar jouw tocht is veel en veel langer. Toch weer een heel andere ervaring. Heb je al last van je voeten? Hopelijk niet. Het is wel gezellig om nu met je zus te lopen. Dat schept toch een speciale band. Veel wandelplezier en veel prettige ontmoetingen! Tot de volgende keer! Caroline en Frenk

  • 20 Maart 2017 - 11:59

    Tiny:

    Ha Thera,

    Zo ik heb weer even rustig bijgelezen en wat mij is bij is gebleven, naast het regenachtige weer: vlaai, bier en lekker eten. Nu kan ik mij herinneren dat wij bij Gyopar maten hebben opgenomen om bij terugkeer te kunnen zien hoeveel je bent afgevallen, maar daar krijg ik nu vraagtekens bij......... (jammer dat ik geen foto kan uploaden van het meten).

    Geniet van het wandelen met je zus!

    Groeten,
    Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Fragnée

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 32115

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: