naar Namen - Reisverslag uit Namen, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Namen - Reisverslag uit Namen, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Namen

24 Maart 2017 | België, Namen

We werden duidelijk teveel verwend met mooi weer: vanochtend op tijd vertrokken, ditmaal met brood van onze gastgevers. Het was grijs!!
Eerst de de brug over naar de andere kant van de Maas om n slinger af te korten, maar in plaats van naar links of rechts af te korten, ging t weer naar boven en weer naar beneden en weer naar boven, en weer naar beneden. Uiteindelijk t laatste stukje langs de Maasen zo Namen in.
De St Jacobuskerk bleek n winkel te zijn geworden, dus verdergaat de kerk van Sint Loup, ook n zeer fraaie kerk, daar n stempel gekregen, en daarna naar de toeristeninformatie op zoek baar n overnachting, en ook daar n stempel gekregen, en nu dus in n duur hotel, ook wel weer lekker, kijken of we goedkoop kunnen eten

• 24 Maart 2017 - 18:01

Claudia:

Blijft hartstikke leuk om jullie zo te volgen!! Geniet van het hotel en succes weer!!

• 25 Maart 2017 - 11:31

Wendy:

Hoi Thera,
    Wat leuk die dagelijkse verslagen. Ik ben iets jaloers op je belevenissen, maar zou deze afstanden wandelen niet vol houden. Nog geen spierpijnen, kapotte voeten oid??

groeten, Wendy