langs de Maas - Reisverslag uit Anhée, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu langs de Maas - Reisverslag uit Anhée, België van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

langs de Maas

25 Maart 2017 | België, Anhée

Wat n mooi weer vandaag: strak blauwe lucht, zon in het gezicht, wind in de rug. De wind is zo sterk dat het lijkt alsof de Maas stroomopwaarts gaat. Wij worden vooruit geduwd, ons tempo getemperd door allerlei mensen die vragen waarheen we gaan en die ons goede reis wensen. In Namen goed proviand ingeslagen, extra kilo's. Maar n vlakke etappe, met genoeg koffiemogelijkheden deze keer. Eindstation Anhee, n net gerenoveerd pelgrimsonderkomen. Met het aandraaien van de verwarming zorgen we voor n niet te stoppen waterballet.
Gastheer en gastvrouw zij superhartelijk. Alle pelgrims die ze gehad hebben de afgelopen jaren zijn gefotografeerd en in albums verzameld. Alle woonplaatsen worden op een grote kaart gemarkeerd. Zelfs Helenaveen staat er op. En ze kan ook nog eens prima koken!!!
Morgen verder met n uur minder slaap

• 25 Maart 2017 - 20:44

Peter Hendrix:

Hoi Thera en Gerda

Zo te lezen gaat het nog steeds prima met jullie. Even wat moeite gehad om jullie site te kunnen benaderen maar zoals jullie zien is het toch gelukt.

Heel veel plezier samen nog en een uurtje minder slapen hoeft natuurlijk niet........jullie kunnen ook gewoon een uurtje later opstaan

Groetjes

Peter