naar Foret Chenu - Reisverslag uit Forêt-Chenu, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Foret Chenu - Reisverslag uit Forêt-Chenu, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Foret Chenu

13 April 2017 | Frankrijk, Forêt-Chenu

Vanochtend een prima ontbijt, en daarna gestart. Onze gastheer en de vrouw van Jean Louis en de buurvrouw liepen nog een uur met ons mee. Leuk.
Daarn verder door de velden en halverwege de heuvels en bossen in. Wat grijs weer maar verder droog. Jean Louis houdt geen pauzes dus die was snel al verder, en ook Louella is sneller. Lekker gewandeld en niet ver voor Sommeval Louella ingehaald en verder gelopen naar Sommeval waar Louella e JL zullen overnachten in de gemeentepelgrimsopvang: wel douche, wel toilet ( Frans ) maar schoon. Een keukentje zonder kopjes of borden, n stenen tafel en houten bbanken maar geen matrassen. Blij dat ik iets verderop heb gereserveerd met Yvonne en Wil.
Toevallig was er n Sommeville nog een groep mensen die daar gelogeerd hebben en die de Grande Randonnier onderhouden. Verdwalen tot Foret Chenu zou niet mogelijk moeten zijn. Verder weer alleen: mooi uitzicht over de koolzaadvelden en af en toe komt er n zonnetje door. Wel stijgen de hele tijd
Hier in een tuinhuis/ vakantiehuisje met Yvonne en Wil. De gastvrouw kookt en komt t ons brengen zometeen en dan ook meteen t ontbijt.
Morgen verder

• 13 April 2017 - 19:31

Vic:

De lente is er al langer aanwezig dan in ons land, koolzaad bloeit goed

• 13 April 2017 - 21:34

Nettie:

Hoi Thera,

Zo te lezen gaat het goed zonder je zus, je ontmoet veel andere wandelaars die de dezelfde route gaan. Je bent op de kaart te zien al goed opgeschoten Parijs voorbij. en ook nog steeds goed weer, hebben we hier ook ,wel een beetje frisjes maar droog. Ik heb afgelopen dinsdag 2 en een half uur gewandeld met Gerda en de verhalen aangehoord, ze vond het geweldig. Ik zou bijna jaloers worden ,maar ja zo ver lopen iedere dag is voor mij niet weg gelegd met m'n slechte rug, en te voet kun je natuurlijk genieten van de omgeving je ziet zo natuurlijk veel meer dan wanneer je met de auto gaat. Voor straks smakelijk eten en een goede nachtrust.

Groetjes Hans en Nettie.