naar La Jarrie - Reisverslag uit Bois-d'Arcy, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar La Jarrie - Reisverslag uit Bois-d'Arcy, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar La Jarrie

18 April 2017 | Frankrijk, Bois-d'Arcy

Heb ik net een mooi verslag gemaakt, druk ik m uit ipv op opslaan. 2 e poging
Het eten gisteravond was erg gezellig. De familie heeft 3 dochters waarvan er nu vanwege de paasvakantie 2 thuis zijn. Een 26 jaar met vriend en een van 18 die binnenkort stage gaat lopen in Griekenland.
Zij werkt voor n reisbureau die fietsreizen in Frankrijk organiseert en Hij is n Armeniër uit Beiruth. Oh ja en t vriendje kwam uit Cambodja. Leuke gesprekken na eerst uitgebreid drankje met hapje vooraf. Tussendoor werd ook nog een bijverwarming op mijn hotelkamer geregeld. Hij kent nl iedereen omdat hij zorgt voor minderjarige asielzoekers die tijdelijk opvang nodig hebben
Een zeer gezellige avond
Vanochtend op tijd op (geen ontbijt in dit hotel) ingepakt en naar de bakker en daar sandwiches laten maken en n lekkere pain au chocolat gekocht.
Het lopen leek niet zo vlot te gaan, vaak een kleine pauze nodig, te koud om langer te pauzeren, maar wel weer droog!!
Nu aangekomen in het centre de l'accueil Loisir de l'Yonne in La Jarrie: een oude boerderijaggomoratie die nu dienst doet als n groepsaccomodatie voor groepen die iets met natuur of omgeving willen doen
Lijkt wat jeugdherbergachtig
Ik heb n kamer met 2 bedden en douche en toilet, met n piepklein elektrisch kacheltje.
Vanavond op een andere locatie van dit centrum eten ( gelukkig inclusief eten en ontbijt , verder is hier niets
Morgen een korte etappe naar Vezelay