naar Velles - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Velles - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Velles

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2017 | Frankrijk, Velles

Na n heerlijke rustdag toch moeite met op gang komen. Eerst al moeite om in de stad t begin van de route te vinden, terwijl ik ook naar de bakker moest zoeken. Na 45 minuten , de stad nog niet uit koffie gaan drinken, na nog weer 30 minuten aan de rand van de stad : een intermarché: daar Kun je alles kopen, ook geld, want ik was vergeten geld te tanken. Ook maar meteen mijn sandwich gegeten en zo
Daarna pas echt op gang en ging t beter. Nog steeds druilregen. En dan weet je ook weer hoe glibberig de paden kunnen zijn. Vooral die tussen de velden. Daarna een heel stuk door t bos, en dat pad was prima. T laatste stukje tot Velles weer langs de weg die op plaatsen een toch wel erg smalle berm had
Mooi op tijd hier,15.15 u en vanaf 12 u droog, met mooie dreigende luchten op afstand
Nu hangt mijn wasje hier lekker in t zonnetje te drogen. Zit in n privé pelgrimsrefugio. En Mw zorgt voor dr maaltijd en ontbijt.
Alvast brood en beleg voor onderweg gekocht morgen, want woensdag zijn in dit dorp de winkeltjes dicht.
Morgen weer verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Velles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 32071

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: