naar Velles - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Velles - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Velles

02 Mei 2017 | Frankrijk, Velles

Na n heerlijke rustdag toch moeite met op gang komen. Eerst al moeite om in de stad t begin van de route te vinden, terwijl ik ook naar de bakker moest zoeken. Na 45 minuten , de stad nog niet uit koffie gaan drinken, na nog weer 30 minuten aan de rand van de stad : een intermarché: daar Kun je alles kopen, ook geld, want ik was vergeten geld te tanken. Ook maar meteen mijn sandwich gegeten en zo
Daarna pas echt op gang en ging t beter. Nog steeds druilregen. En dan weet je ook weer hoe glibberig de paden kunnen zijn. Vooral die tussen de velden. Daarna een heel stuk door t bos, en dat pad was prima. T laatste stukje tot Velles weer langs de weg die op plaatsen een toch wel erg smalle berm had
Mooi op tijd hier,15.15 u en vanaf 12 u droog, met mooie dreigende luchten op afstand
Nu hangt mijn wasje hier lekker in t zonnetje te drogen. Zit in n privé pelgrimsrefugio. En Mw zorgt voor dr maaltijd en ontbijt.
Alvast brood en beleg voor onderweg gekocht morgen, want woensdag zijn in dit dorp de winkeltjes dicht.
Morgen weer verder