naar Rocesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Rocesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Rocesvalles

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2017 | Spanje, Roncesvalles

Met 4 Australische en 1 Zwitserse dame op 1 kamer hadden we gelukkig geen snurkers. Vanochtend konden we door ons raam de zon zien opkomen, schitterend. 7 u ontbijt: geroosterd stokbrood met jam en jus d'orange en thee. En daarna vertrokken, met de bestelde sandwich. Mooi zonnig weer , wel wat sluierbewolking, en n harde, niet koude wind. De wind blies zelfs mijn stokken aan de kant, opletten met lopen dus. In een rustig tempo omhoog gelopen. Ik ben n langzame loper, maar sommige pelgrims blijf je tegen komen. Verdwalen kan niet want een stukje voor me loopt iemand en achter me ook en na ruim een uur komen de eerste pelgrims me voorbij die in SJPdP vanochtend zwijn gestart.
Ongeveer elk uur houd ik even pauze bij n markant punt: n pas, n top, de fontijn van Roelant, kruis of Mariabeeld. Temperatuur ideaal om te lopen.
Om 14.30 u in Roncevalles.
Ik had n kamer geboekt, maar ik wist niet waar, ik dacht boven n restaurant, blijkt t n super-de-luxe hotel te zijn!! Ook wel weer lekker
Na douche, wasje en zo n terrasje opgezocht en daar kwamen ook weer alle kamergenoten van afgelopen nacht
Gezellig zitten praten en drinken
Daarna mijn blog gemaakt maar t verzende mislukte en weg was t blog weer: geen WiFi en slechte telefoonverbinding
Zometeen eten
En morgen weer verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Roncesvalles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 32086

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: