2 dagen in een - Reisverslag uit Nájera, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu 2 dagen in een - Reisverslag uit Nájera, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

2 dagen in een

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2017 | Spanje, Nájera

Gisteren helemaal vergeten mijn blog te schrijven, dus nu 2 dgn in een.
Eergisteren erg genoten,
Gisteren vanuit Viana vertrokken en dat ging goed na n ontbijt waarbij ik van n Zweed nog n yoghurtje kreeg. Tot Logroño ging t goed. Vlak voor Logroño de dochter van de beroemde dame van de stempel met vijgen en liefde etc nog gezien, helaas de pelgrimspas in de grote rugzak. Ze verkocht gisteren lekkere kersen. Mooi op tijd in Logroño,
Om 9.30 u al
Ik wilde n beter klein rugzakje kopen, want ik ben van plan wat langer met bagagevervoer te lopen. Na hapje eten en koffie op zoek, de winkels gaan pas 10 u, 10.30 u open
Daarna nog wat rondgelopen en de route vervolgd door n lang park
De energie op
Nog wel n restaurant net na n waterplas waar ik wat at en dronk en toch nog op n redelijke tijd , voor 15 u in Navarrete, ook weer n leuk plaatsje met fraaie kerk, mooie oude huizen. In de Auberge de kamer gedeeld met Karin, gezellig zo. Naar n terrasje en wat eten en ook s avonds wat eten, maar ik kreeg met moeite wat sla naar binnen.
Op bed was de misselijkheid snel over
Vanochtend yoghurt als ontbijt, want t aubergeontbijt begon pas om 7 u en toen waren wij al aan de wandel. Karin loopt al snel door, en ik kan weer genieten. Het is bewolkt en daardoor wordt t niet zo heet als de voorspelling was. Bij het 2 e ontbijt in ventosa was t zelfs wat fris en m'n regenjas maar aangedaan tegen de kou ( ik loop in korte broek met T-shirt)
Groot stuk van de weg langs wijngaarden en snelweg.
Onderweg 9 km voor Najera een ontmoeting met n Canadees 67 jaar die tot Burgos loopt want dan gast hij terug want hij heeft de "graduation" plechtigheid van zijn kunststudie die hij na zijn pensionering is gaan doen
Vandaag wat korte etappe, ik denk dat dat goed voor mij is
Om 12 u al in Najera, de herberg gaat pas om 13 u open.
Gezellig op n terrasje wat gegeten. Dit is n wat grotere stad met n oud historisch centrum. Muziek op t terras achter mij. Gezellige drukte
Helaas heeft Karin besloten ( omdat zij er al om 10.30 u was) haar rugzak op te halen en naar n plaats 6 km verderop te gaan. Jammer. Alleen lopen vind ik prima, maar om op t eind van de middag en met eten wat makkelijk aanspraak te hebben is fijn,
En deze herberg ligt in t centrum bij de brug, dus geen gezamenlijke eetzaal.
Ik ben hardleers, dus morgen zonder rugzak weer n wat langere route, 21 km
Morgen verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Nájera

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 32078

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: