naar Hornillos del Camino - Reisverslag uit Hornillos del Camino, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Hornillos del Camino - Reisverslag uit Hornillos del Camino, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Hornillos del Camino

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2017 | Spanje, Hornillos del Camino

Gisteravond met Daniela en de Canadees pinxto's gegeten. Ze waren wat groot uitgevallen, dus zij ayen er maar 1, ik heb later nog n tweede genomen. Het bleef lang warm, 33 graden. Nog wel lekker n rijpe perzik en n rijpe nectarine op weg naar t hotel gekocht. Gelukkig airco.
Vanochtend om 6.30 wilde ik vertrekken maar de buitendeur nog op slot, gelukkig iemand gevonden die dat probleem oploste
Eerst de stad uit ( Burgos is groot). Bewolkt en door de wind zelfs fris.
Daarna wat licht glooiend landschap met korenvelden , geen schaduw, en na10 u kwam de zon wel door.
Voor t eerst sinds ik aan de wandel ben wat last gekregen van mijn knie. Daardoor en door de hitte blij dat de grote rugzak getransporteerd wordt.
Rond 13 u in Hornillos. Hier n bed in n slaapzaal met 10 mensen. In totaal 20 mensen in deze herberg. Heb je wel meteen aanspraak: naast me n 68 jarige Française , boven me n jonge Duitse , aan de andere kant n Amerikaanse en in de andere helft 4 Oostenrijkers, leeftijd 60-74
Vanmiddag warm en veel wind, dan droogt de was goed. Even liggen lezen op n ligbed in de tuin, natuurlijk in de schaduw. Mijn knie knapt nu al op. Morgen weer 20 km, toch maar weer rugzak op transport. Misschien ben ik wat te voorzichtig, maar better safe then sorry.
Morgen verder de meseta in
Morgen verder

  • 15 Juni 2017 - 21:56

    Inge:

    Hallo Thera ,
    Ga zo door en dan haal je de eindstreep wel!!!
    Groeten Inge.

  • 16 Juni 2017 - 18:37

    Ton Van Den Hurk:

    Hallo zus,

    Gewoon volhouden tot het einde. Soms zit het mee, soms zit het tegen, maar volhouden!!!!

    Groeten Doris en Ton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Hornillos del Camino

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 32111

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: