naar Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Carrion de los Condes

18 Juni 2017 | Spanje, Carrión de los Condes

Het wordt saai. Ook vanochtend op tijd vertrokken 6.15 u op weg, nog lekker fris. Vandaag onderweg genoegd Orpheus op telkens 1.15 u lopen om wat te eten en te drinken. Er waren vandaag 2 variaties: t grindpad naast de weg , of t grindpad langs dd rivier. Ik heb declaatste gekozen, was 1 km langer maar er stonden gelukkig veel bomen zodat t heerlijk was om te wandelen . Alleen dd laatste 5 km geen keuze: n recht pad langs n rechte weg zonder schaduw, en omdat ik genoeg pauzes heb genomen was t rond de middag dat ik t laatste stuk liep: erg warm
Nu in n klooster: t Monasterio de Santa Clara, met Auberge en ook 1 en 2 persoonskamers. Lekker luxe
De komende dagen laat ik mijn grote rugzak nog steeds vervoeren vanwege de hitte
Morgen misschien onweer, maar de hele week temperaturen boven 33 graden verwacht
Vandaag was t feest in de stad: Corpus Christi
Met optocht en muziek en Spanjaarden in nette kleding
Morgen verder