naar Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Carrion de los Condes

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2017 | Spanje, Carrión de los Condes

Het wordt saai. Ook vanochtend op tijd vertrokken 6.15 u op weg, nog lekker fris. Vandaag onderweg genoegd Orpheus op telkens 1.15 u lopen om wat te eten en te drinken. Er waren vandaag 2 variaties: t grindpad naast de weg , of t grindpad langs dd rivier. Ik heb declaatste gekozen, was 1 km langer maar er stonden gelukkig veel bomen zodat t heerlijk was om te wandelen . Alleen dd laatste 5 km geen keuze: n recht pad langs n rechte weg zonder schaduw, en omdat ik genoeg pauzes heb genomen was t rond de middag dat ik t laatste stuk liep: erg warm
Nu in n klooster: t Monasterio de Santa Clara, met Auberge en ook 1 en 2 persoonskamers. Lekker luxe
De komende dagen laat ik mijn grote rugzak nog steeds vervoeren vanwege de hitte
Morgen misschien onweer, maar de hele week temperaturen boven 33 graden verwacht
Vandaag was t feest in de stad: Corpus Christi
Met optocht en muziek en Spanjaarden in nette kleding
Morgen verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Carrión de los Condes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 32058

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: