van Rocroi naar Aubigny-les -Pothées - Reisverslag uit Aubigny-les-Pothées, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Rocroi naar Aubigny-les -Pothées - Reisverslag uit Aubigny-les-Pothées, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Rocroi naar Aubigny-les -Pothées

30 Maart 2017 | Frankrijk, Aubigny-les-Pothées

Gisteravond tijdens en na het eten in ons hotel 2 pelgrims ontmoet die elkaar toevallig tegen waren gekomen en nu op hetzelfde adres verbljven, 2 brabanders. Nog even routeboekje vergeleken. Ook zij gaan dec vis Campaniensis lopen.
Vanochtend even moeite om de goede weg Rocroi uit te vinden, maar daarna ging t met gezwinde spoed recht toe recht aan richting zuiden over een geasfalteerd pad door kleine dorpjes en grote bossen door glooiend terrein. Helaas nergens koffie. Wel weer zeer fraai lenteweer,zonnig en droog en n heerlijke temperatuur, zodat we zelfs liggend in de berm tussendoor wat konden rusten. Was ook wel nodig omdat we fruit en brood voor 2 dagenmed moesten nemen omdat al die dorpjes geen bakker , geen winkel, en geen café hebben. Nu aangekomen in Aubigny- les- Pothees waar we zeer hartelijk zijn ontvangen door Mary-Jo en Jean Marie, een prima onderkomen, zelfs de wasmachine ging voor ons aan . En het eten en drinken was overheerlijk en overvloedig. Zelfs Gerda ging aan de wijn...