Naar Ledigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar Ledigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar Ledigos

20 Mei 2019 | Spanje, Ledigos

De eerste wandeldag zit er weer op. Het ontbijt begon pas om 8 uur, maar was zeer overvloedig. 8.45 u op weg, zonnig met wat wolken en n zeer frisse wind, maar 6 graden. Verdwalen kon niet vandaag, de weg liep eerst over n verharde weg en later over n kaarsrecht wandelpad, daar hebben ze n lineaal over de landkaart getrokken. En je zag de hele tijd wel een pelgrim ergens vóór je of achter je. Bovendien liep t fietstrajekt ook grotendeels over dezelfde weg. En redelijk wat pelgrims op de fiets. Onderweg waren er verschillende keren initiatiefrijke Spanjaarden die in t veld wat bankjes en stoelen hadden neergezet en daar wat te eten en te drinken verkochten. Het pad liep voor een deel langs de doorgaande weg

Veel vergezichten en grote graanvelden

we zitten nu in n Albergue op n slaapzaal, kijken hoe dat bevalt, 10 stapelbedden, dus 20 mensen in deze kamer. Wel goede voorzieningen zoals wasmachine en droger en keuken en waslijn. En alles vrij nieuw En n restaurant met bar. Ze hebben ook nog kamers maar nu alle bedden vol

23 km gelopen vandaag, ik denk morgen iets minder

• 20 Mei 2019 - 14:59

Ria:

De kop is er af! 23 km een stevig begin!! En nu in een alberque. Hopelijk hebben jullie oordoppen mee :) Want soms wordt er flink gesnurkt.

• 20 Mei 2019 - 15:15

Caroline En Frenk:

Veel succes met jullie wandelingen.
    Maak er een mooie belevenis van.