Naar Calzada del Coto - Reisverslag uit Calzada del Coto, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar Calzada del Coto - Reisverslag uit Calzada del Coto, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar Calzada del Coto

21 Mei 2019 | Spanje, Calzada del Coto

Gisteravond nog een prima pelgrimsmenu gehad

Daarna moe naar bed, maar slapen is echt wel n ding met 19 mensen in 1 kamer, altijd wel snurkers, mensen die naar t toilet moeten etc. De herberg is verder prima: schoon en vrij nieuw. Alleen om 4.30 u vanochtend vertrokken de eersten alweer. Wij om 7 u ontbijt en om 7.30 u vertrokken. Prima wandelweer, net wat minder koud dan gisteren. Het is hier ook wat meer glooiend, met eindeloze graanvelden. Na 3,5 km eerste stop voor 2e ontbijt, in Terradillos de los Templares. Ook in Moratinos hadden ze Albergue, maar wij hebben koffie gedronken in San Nicolas del Real Camino. Weer veel parallel aan de doorgaande weg. Geluncht in Sahagun, een wat grotere plaats met veel albergues en genoeg eet en drinkgelegenheden. Iets te vroeg nog om te stoppen. Dus nog even door tot Calzada del Coto. Een zeer klein boerendorp met 2 bars, waar je ook kunt eten, en een nieuwe herberg, met 1 slaapzaal, met 18 stapelbedden. Prima douches en toiletten, schoon, n zitkamer met tafels en banken en n mini keuken met koelkast en magnetron en verder niets.

We gaan straks wel naar de bar om te eten, eerst onze was droog, gaat snel met wat zon en wat wind

morgen weer verder

• 21 Mei 2019 - 16:27

Vera:

Hoi Thera,

weer leuk om je te volgen op jullie pelgrimstocht naar Santiago!
    Ik neem aan dat je oordoppen bij je hebt, dan kun je wakker worden wanneer jij wilt.
    ik wens jullie nog een mooie wandeling naar het einddoel.

Saluti di,
    Vera

• 21 Mei 2019 - 17:38

Yvonne Janssen:

Hoi Thera en Vic,
    Wat leuk dat je je tocht vervolgd. Ik wens jullie heel veel wandel plezier. Een doos goede oordoppen heb je wel nodig! Leuk dat ik je belevenissen mag volgen. Buen Camino.
    Heel veel groetjes van Yvonne

• 22 Mei 2019 - 06:06

Paul:

Mooie omgeving zo te zien op de foto’s. Blijkbaar zijn de oordopjes en een oogkapje een essentieel onderdeel van de uitrusting voor dit deel van de route. Mochten jullie gestoord worden door de snurkers en niet kunnen slapen kun je afleiding zoeken met db-meter :-)
    Veel plezier en geniet van het wandelen! Groet Paul