de eerste dag - Reisverslag uit Hegge, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Hegge, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

de eerste dag

01 Maart 2017 | Nederland, Hegge

De eerste dag en inderdaad in Vaassen aangekomen
Vanochtend vertrokken, misschien wel t moeilijkste moment
Ria kwam me nog achterna met de fiets want ze wilde me graag uitzwaaien, leuk
Onderweg naar Ee kwam me n fietser voorbij: hè n Jacobsschelp!!
Onderweg?
Ja
Bon camino
Dat was de eerste
In Epe bij de Posthoorn lekker lange lunchpauze en daar n leuk gesprek gehad met iemand die veel wandelt, wel 10.000 km per jaar
En allerlei informatie uitgewisseld over lichtgewicht kleding en uitrusting
Als t te koud is om te zitten rusten buiten, moet je gewoon veel langzamer gaan lopen, dan rust je toch uit
Hij was al vanuit een aantal richtingen naar Santiago de C gelopen en ook de GR 5 en nog veel meer
N leuke ontmoeting
Toen verder naar Vaassen en net lekker gegeten bij Annie, toch vertrouwd snel weer zo'n ex- schoonzusje
Prima weer gehad onderweg en ook nog zon
En nu nog even n lekker glaasje
Groetjes
Thera

• 01 Maart 2017 - 20:04

Paul:

Hi Thera,
    De kop is eraf! Op weg. Nu al onverwachte ontmoetingen en het weer valt mee. Nog veel van deze lucky events toegewenst.
    Grt, Paul

• 01 Maart 2017 - 20:10

Annie:

Mooi dat het zo vlot gegaan is en gezellig dat je bij ons komt overnachten.. Leuk en inderdaad vertrouwd om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien en herinneringen op te halen.
    Veel succes en plezier
    Annie

• 02 Maart 2017 - 13:30

Tiny Griffioen:

Wat leuk om de eerste dag al gelijk een paar leuke ontmoetingen te hebben gehad, dat had je zeker niet verwacht?! Ik ben voor je aan het duimen voor mooi wandelweer, alleen als ik naar buiten kijk heb ik niet het gevoel dat het helpt, sorry.
    Groetjes,
    Tiny

• 04 Maart 2017 - 11:18

Freddy Wijkhuizen :

Hallo Thera .wat een leuke ontmoetingen heb je gehad .Hopenlijk heb je het een beetje naar je zin en heb je heel veel leuke ontmoetingen .En niet al te vaak regen daar word je pok niet vrolijk van. En bedenk maar al het begin is moeilijk ,nogmaals geniet ervan. Liefs. Freddy

• 09 Maart 2017 - 21:21

Freddy Wijkhuizen.:

Hallo Thera al weer een week onderweg heb je het een beetje naar je zin.Je conditie is vast al beter geworden .Ben benieuwd of ik nu je berichten krijg.