van Cuijk naar Vierlingsbeek - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Cuijk naar Vierlingsbeek - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Cuijk naar Vierlingsbeek

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2017 | Nederland, Vierlingsbeek

Regen regen regen, nog meer regen, nog meer regen en nog eens regen, en op t eind motregen, dat is eigenlijk t verslag van vandaag
Volgens mijn tripteller van de gps wel 28 km gelopen, maar volgens mijn planner van te voren zijn t er toch maar 21
Waar t verschil in zit, weet ik niet, het was vandaag vooral regen
Vanochtend in de regen vertrokken bij Joke, even moeite met de oriëntatie . N mooie wandelroute uitgezocht, maar door alle regen en modder was dat niet haalbaar en maar via fietsknooppunt routes naar Beugen, net boven Boxmeer. Daar zit n bakkerij met een snackbar er aan vast en daar hebben ze heerlijke koffie en heel veel keus in belegde broodjes, heerlijk even bijgekomen en toen langs Boxmeer naar Vortum Mullem naar Claudia, de dochter van mijn zus, daar lang thee geleut en van daaruit nog een uurtje wandelen, jawel hoor, door de regen naar Vierlingsbeek. Hier overnacht ik bij Trudy, die nu naar cursus is zodat ik de tijd heb wat verslagjes te schrijven

  • 08 Maart 2017 - 20:11

    Vic:

    wat een weer toch. Komende dagen zal het droger zijn is voorspelling. Gehele land vandaag nat en weilanden die meer moeras zijn.

  • 09 Maart 2017 - 00:20

    Paul:

    bizar weer ja. het hele land werd 'verwend' met een douche. Hoe vaak regent het continu uren achter elkaar? En dan eindigen in Vierlingsbeek of al places.Voor mij een bijzondere plaats. Tenslotte twee jaar middelare school door gebracht. Met lange fietstochten naar St. Anthonis, Boxmeer, Venray, Oploo, Wanrooy...... Het karakteristieke typische landschap. Maar dat is is vlak bij jou roots en dat herken jij wel. Voor morgen succes weer!

  • 09 Maart 2017 - 08:57

    Annie:

    Heb met die regen vaak aan je gedacht gisteren... ik zag je dan helemaal bepakt en ingepakt lopen met de petcapuchon als afdakje voor je ogen; een stoere vrouw die niet terugdeinst voor een dagje regen. Veel plezier vandaag met de laatste kilometers naar de oude Peel...

  • 09 Maart 2017 - 12:32

    Tiny:

    Weer even bijgelezen. Leuk om je 'pad' te kunnen volgen.

    We (Tiny,Elly en Annemarie) hadden je gisteren nog willen bellen, stonden met z'n drieën op de baan, als grap zeiden we tegen elkaar: "Ze is nog in het land dus kan best voor vanavond even teruglopen (ha, ha). Kortom, we denken aan je.

  • 09 Maart 2017 - 13:48

    Claudia:

    Het was gezellig!! Heel veel succes verder!!!

  • 09 Maart 2017 - 21:01

    Dick:

    Ha Thera,
    ik stuur je blog ook door aan Anke en Josette. Kunnen ze ook mee lezen... Morgen wordt het beter weer dat is voor jou heel belangrijk!!
    Gaat het goed met je....je hebt een zware start door alle regen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vierlingsbeek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 32151

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: