van Helenaveen naar Roggel - Reisverslag uit Helenaveen, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Helenaveen naar Roggel - Reisverslag uit Helenaveen, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Helenaveen naar Roggel

11 Maart 2017 | Nederland, Helenaveen

Vandaag de eerste dag met mijn zusje Gerda er bij. De weersvoorspelling is prima: droog zonnetje en af en toe een wolkje en 13 graden. Langs de Helenavaart naar t zuiden tot de samenloop met t Deurnes kanaal tot aan de Samenkomst met de Noordervaart. Mooi om te wandelen. Bij de kruising daar vlakbij daar bij de Stoep lekker buiten in het zonnetje geluncht. Gezellig met mijn zusje gepraat en daarna via onze geplande route tot de zuidkant van Roggel
Volgens mijn tripteller ruim 26 km, maar volgens onze routeplanner op wandelnet maar 21,3 km. Hoe nauwkeurig is zo'n GPS eigenlijk???
Maakt niet uit , we komen er wel.
Jo kwam ons weer ophalen , weer eten en overnachten in Helenaveen

• 11 Maart 2017 - 20:27

Jennifer Van De Beek:

Wat leuk en fijn voor jou Thera om zo samen met je zus te mogen wandelen. Veel plezier samen onderweg! Groetjes Jennifer

• 11 Maart 2017 - 23:29

Ria Bos:

Doe je zus de hartelijke groeten. Heel veel plezier samen.!!
    Groetjes Ria

• 12 Maart 2017 - 15:36

Jan Van Den Hurk:

succes verder de komende dagen. Het lut zelfs mij om wat te schrijven
    Jan