van Montmort naar Baye en iets verder - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu van Montmort naar Baye en iets verder - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

van Montmort naar Baye en iets verder

08 April 2017 | Frankrijk, Sézanne

Na een wat karig ontbijt aan de volgende etappe begonnen, de laatste etappe met Gerda. Vivian en Leonie komen haar ophalen na de middag,zodat we dan samen naar Sésanne gaan waar we n hotelletje geboekt hebben. Het begint wat stijgend, en lange rechte paden langs velden en door bossen, met een strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Al gauw gaan vesten en truien uit, en n uur later worden de pijpen afgeritst. Vivian en Leonie komen wat eerder dan onze planning: in Baye zijn ze er al. Onze medepelgrims hebben vandaag maar een etappe tot Baye, maar wij willen eigenlijk nog verder naar de Abdij van Reclus bij Talus-St-Prix. Leonie en Vivian alvast met de auto erheen en zij komen ons van daaruit tegemoet lopen.
De abdij wordt gedeeltelijk als vakantiewoningen verhuurd, en stelt ons zeer teleur, wat oud spul nog en de vakantiewoningen, en verder is er niet veel te zien, al mag je er wel rondkijken.Geen stempel dus. Met de auto naar Sézanne, aardige kerk en wat oude dingen in t stadje en n markthal.
Lekker op n terrasje in de zon gezeten en wat rondgewandeld en bijgepraat.
In t hotel gegeten: prima eten, maar wij waren de enige gasten
Morgen zetten ze mij af in Talus-St-Prix van waaruit ik naar Sézanne ga lopen en Gerda met haar dochter en Leonie naar huis gaat. Voelt vreemd

• 08 April 2017 - 23:40

John:

Mi zijn jullie samen verder gekomen dan gedacht. Nu dus de volgende stap, alleen. Maar zoals ik steeds gelezen heb met de nodige andere wandelaars voor of achter je. Stap voir stap en morgen kijken hoe het morgen gaat. Succes!

• 09 April 2017 - 09:30

Nettie:

Goedemorgen dames,

Dit was dus jullie laatste dag samen, vreemd toch Thera nu je alleen verder gaat, maar in ieder geval nog vele veilige kilometers tot aan de plaats van je bestemming, ik blijf je volgen.

Gerda een welkom thuis in ons peeldorpje.

Groetjes Hans en Nettie.

• 09 April 2017 - 14:56

Annie:

Hopelijk komen Gerda, Vivian en Leoni weer veilig thuis. Thera het zal zeker wennen zijn en je weet ook dat je het alleen kunt en er ook dan, zei het op een andere manier, van zult genieten.... Heel veel succes en wandelplezier met hopelijk veel leuke ontmoetingen en mooie verwonderingen onderweg.

Groetjes.... we denken aan je...