naar Anglure - Reisverslag uit Anglure, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Anglure - Reisverslag uit Anglure, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Anglure

10 April 2017 | Frankrijk, Anglure

Vanochtend vroeg op en al om 7.45u onderweg. Koude wind en grijze lucht . Te optimistisch gekleed begonnen met korte broek en trui. Toch te koud, dus eerst vest ook maar aan en later de pijpen weer aangeritst. Rustig gelopen
Louella kreeg na ongeveer 6 km last van haar knie. Rustig licht glooiend landschap en grote velden met koolzaad of graan of n ander gewas of niks. Grotendeels langs een oude niet meer in gebruik zijnde spoorlijn naar Anglure. Daar bleek de reservering niet helemaal goed gegaan te zijn zodat we nu met 5 pelgrims bij 1 weduwe verblijven. Even wat geschoven met bedden en kamers en t probleem is opgelost. Net gezamenlijk gegeten met ook nog een nichtje met haar man en dochter er bij. Ik hoop dat Louella's knie morgen wat beter gaat want dan hebben we n lange etappe tot Payns
Morgen weer verder

• 10 April 2017 - 21:35

Nettie:

Hoi Thera,

Zo te lezen loop jij rustig verder zonder je zus, en kom je verschillende mede wandelaars voorbij of zij jou, dus toch niet steeds alleen, lijkt mij ook wel wat prettiger.
    Voor vanavond welterusten en morgen gezond weer op.

Groetjes Hans en Nettie.

• 12 April 2017 - 08:21

Jantje:

Goeie morgen Thera , en musschien collega zwoegers.

Heb je nog geen tijd gehad om een bericht te sturen,
    of ben je al naar de schoenmaker gemoetenen om nieuwe zolen
    onder je wandelschoenen te laten leggen na die vijfhonderd kilometer.

Zo te merken drink je onder het wandelen alleen maar koffie,
    dus waarom wat tonnic of bitter lemmon , dat is veel beter voor de dorst.

Ik volg de tocht via internet de laatste week veel via sattelietbeelden
    en fotos van dorpjes of stadjes waar je komt.

Veel plezier verder en tot schrijfs,
    Groetjes Jantje