Naar Perigueux - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar Perigueux - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar Perigueux

Door: Thera

18 Juni 2018 | Frankrijk, Périgueux

Gisteravond weer heerlijk gegeten en vanochtend een zeer uitgebreid ontbijt. Vanochtend bleek echter de bakker op maandag gesloten en onderweg geen dorpjes. Na enig speurwerk bleek de Tabac een brooddepot te hebben , en zoals jullie weten zijn die wel vaak open voor sigaretten, n drankje en een gokbriefje. Dus ook voor brood.
Daarna op weg weer tussen grote korenvelden door, maar gelukkig erg veel door t bos. Gelukkig maar want er viel van die hele fijne miezermotregen. Onder de bomen redelijk droog, ik liet gewoon in mijn t-shirt. Ook Vic heeft zijn regenjas niet aan gehad.
Heuvel op en weer af. En tot onze verbazing vandaag genoeg bankjes om even op te zitten. Mijn conditie valt n beetje tegen, zodat we pas tegen 17 u in onze Refugio waren, n echte dit keer
N Engels echtpaar is hospitalero en verwelkomden ons. Er is hier ook n zeer bejaarde Australiër, en n Japanner, en 2 Duitse meisjes, en er schijnt oook nog n Fransman te zijn. Aan tafel voor de avondmaaltijd hele verhalen, gezellig
Morgen weer verder

• 19 Juni 2018 - 13:05

Wendy Klugkist:

Hoi Thera,

Leuk om je reisverslagen weer te lezen: succes!

groeten,

Wendy

• 19 Juni 2018 - 14:06

Jannie:

Miezerregen hadden we hier net ook, maar niet echt koud.
    Wat fijn dat jullie nu samen kunnen wandelen. Succes en veel plezier en lekker weer gewenst.
    Groet, Jannie

• 25 Juni 2018 - 08:24

Inge:

Leuk om je bericht en je wandeltocht weer te volgen.
    Veel succes!!!!!!
    Groet Inge