naar Cuijk - Reisverslag uit Zevenhutten, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Cuijk - Reisverslag uit Zevenhutten, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Cuijk

07 Maart 2017 | Nederland, Zevenhutten

Vandaag wat laat vertrokken, nog wat met Max gepraat. De route voor vandaag met wandelnet gemaakt en door Max in mijn gps gezet
Koud, bewolkt en dreigende luchten.
Via de nieuwe fietsbrug naar Nijmegen, langs Keizer Karel en de Annastraat , via Heumesoord naar Molenhoek, Mook , en met t pontje naar Cuijk . Gelukkig maar even iets regen
In Molenhoek bij vd Valk chocomelk gedronken, daar was een bridgedrive bezig. Bleken er toch enkele bridgers ook ooit naar Santiago gelopen te hebben!! En dat wilden ze nog wel allemaal even vertellen, leuk
Nu in Cuijk overnachten via pelgrims voor pelgrims bij Joke die 9 jaar geleden vanuit Maastricht is gelopen en 2 jaar geleden van Le Puy naarSt Jean
En ook nog bezig is met n Duits stuk pelgrimspad . n Erg leuke en gezellige avond weer

• 08 Maart 2017 - 07:28

John:

Nog elke drag met veel nieuwsgierigheid je verslagen gelezen. Nu ook wat bekendere namen van straten en dorpen gezien. Ga zo lekker door en tot snel. Hopelijk wel wat droger.

• 08 Maart 2017 - 09:48

Paul:

Ha Thera, Het blijkt dat het weer tot nu toe er dreigender uitziet als je gaat lopen dan je uiteindelijk mee maakt. Hopelijk blijft het zo :-). Leuk om te lezen wie je allemaal ontmoet!
    Wens je nog veel gezelligheid en mooi routes.

• 08 Maart 2017 - 12:18

Dick Arts:

Ha Thera
    Wat jammer dat ik nu uitgerekend gisteren, terwijl jij hier om de hoek zat te lunchen in Amersfoort moest zijn! Heel erg jammer dat we elkaar zijn misgelopen. Hoop dat je snel beter weer zult krijgen! want het is nu wel heel erg...
    Ik wens je veel succes en bewonder om dit avontuur!

• 08 Maart 2017 - 13:32

Joke:

Wat een regen,regen, regen, heb je deze ochtend .normaal is het beter in en rondom Cuijk hoor.!In iedergeval was het erg gezellig dat je hier was .