the making of.....the limburgse heuvels - Reisverslag uit Grevenbicht, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu the making of.....the limburgse heuvels - Reisverslag uit Grevenbicht, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

the making of.....the limburgse heuvels

14 Maart 2017 | Nederland, Grevenbicht

Na een heerlijk ontbijt bij Aldje in Thorn gewandeld via Kessenich ( ja echt buitenland, en anders dan de naam doet vermoeden niet Duitsland, maar België . Wederom heerlijk wandelweer ,n zonnetje en een lekker briesje en 14 graden. De etappe wat langer dan verwacht. Belgische lunch in Maaseik en toen via de brug over de Maas Nederland weer in. Limburg. Wij hebben het geheim van de Limburgse heuvels ontdekt: zoals jullie misschien niet weten , maar daar in de buurt ven Illikhoven wordt ook een hoogwatergeul gegraven, en wat kiezel gewonnen, en weet je wat ze daar mee doen? : Daarmee bouwen ze nieuwe Limburgse heuvels!!!
Uiteindelijk in Grevenbicht bij Piet en Yvonne aangekomen waar we ontvangen zijn met een heerlijke maaltijd en waar we ook zullen slapen

• 14 Maart 2017 - 23:33

Ria Bos:

Steeds weer leuk om je verslag te lezen! De eerste heuvels getrotseerd . Toppie!