Naar La Réole - Reisverslag uit La Réole, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar La Réole - Reisverslag uit La Réole, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar La Réole

Door: Thera

25 Juni 2018 | Frankrijk, La Réole

Vandaag n uurtje later weg, anders kregen we geen verse broodjes. Gelukkig een wat kortere etappe, 19.5 km. En alweer mooi weer, en alweer fraaie glooiende hellingen met wijngaarden, dit Kerr soms afgewisseld met weides met paarden, velden met mais, velden met zonnebloemen. Rustpauzes onder de enkele bomen in de berm van de weg.
Veel transpireren dus weer, en onderweg om water vragen bij n huis wat wel bewoond werd. Valt soms nog niet mee dat te vinden.
In Réole blijken ze een zeer fraai oud centrum te hebben met n zeer grote oude abdij. En bij de bakker en de tabac een terrasje dat open was. Heerlijk: koude frisdrank, smaakt toch anders dan water. Via t gemeentehuis terecht gekomen in n wat typisch Franse, wat afstandse B&B. Wel met zeer fraaie tuin.
Morgen weer verder