Naar Auros - Reisverslag uit Auros, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar Auros - Reisverslag uit Auros, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar Auros

Door: Thera

26 Juni 2018 | Frankrijk, Auros

Vanochtend in mijn beste Frans proberen uit te leggen wat er allemaal niet goed werkte bij het sanitair, kregen we 5 euro korting!! Wel n prima Frans ontbijt, maar wat laat weg, want eerst nog bij de bakker lans voor brood/sandwich voor onderweg, door de oude binnenstad, over de lange brug over de Garonne, weer ander landschap , nog vlakker, tot t middaguur in elk geval, meer mais , meer paarden, zelfs akkers kiwibomen (nog nooit gezien) van klein dorpje naar nog kleiner dorpje en hoe langer hoe warmer. In de dorpjes wel n bankje om op te zitten, maar verder niets open, zelfs de leuke kerkjes niet. Veel pauzes dus uiteindelijk weer laat in Auros, waar we een bar vonden die open was, en waar we de laatste 10 minuten van de eerste helft van Frankrijk- Denemarken hebben gekeken. Kunnen jullie t nog volgen??
Daarna naar ons overnachtingsadres: Chateau d’Auros: heel fraai echt Chateau, maar win logeren en de gite, dwz achter de paardenstallen in n bijgebouw is n fraaie zeer ruime pelgrimsonderkomen, met keuken en zeer ruime woonkamer en wat kleinere slaapkamers met stapelbedden
Er werd voor ons gekookt, wij hebben gezelschap van n Fransman die in Troyes is gestart, gezellig
Morgen weer verder, dan korte etappe

• 28 Juni 2018 - 21:36

Ria Bos:

Leuk dat jullie ook op het chateau hebben overnacht. Het ligt ook zo prachtig!!