naar Arbourse - Reisverslag uit Arbourse, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Arbourse - Reisverslag uit Arbourse, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Arbourse

22 April 2017 | Frankrijk, Arbourse

Helemaal verwarmd door de geweldig aardige mensen waar we de avond en nacht hebben doorgebracht.
Het blijkt wel dat je met wat investeren een goed behaaglijk verwarmd huis kunt hebben. Bovendien was de ontvangst ook erg hartelijk en hebben we heerlijk en uitgebreid gegeten gisteravond en ontbeten vanochtend. De man heeft in de afgelopen 16 jaar kamer voor kamer gebouwd , geïsoleerd , voorzien van zonnepanelen, een volkomen geautomatiseerd cv op hout gestookt, superzuinig, in een woord geweldig!!!
Vanochtend heeft Christian afscheid genomen: hij gaat met zijn karretje meer kilometers per dag maken: rond de 30, echt teveel voor mij. Ik loop vandaag verder met David die me de oren van de kop kletst, mij net bij kan houden, 1-2 x per dag een jointje rookt, en verder erg aardig is, wel ADHD- er ten top.
Met heel mooi weer rustig tot Arbourse gelopen waar we om 15.15 u aankwamen, nog iets te vroeg. Wat koffie gemaakt en om 16 u niet alleen de eerste contactpersoon gebeld, maar ook nr 2 en 3. Nr 3 kwam snel, heeft de deur open gemaakt en de spelregels uitgelegd: er is in t dorp niets te koop. In de overnachtingsplaats ( achter t gemeentehuis ) staan wat etenswaren met de prijs er op, mogen we kopen en gebruiken, ook wijn en bier en yoghurt. Koken kan en mag. Er zijn 2 stapelbedden en nog 3 veldbedden. Eigenlijk prima voor elkaar. En verwarming en n douche met warm water met wel 4 soorten shampoo, en n droogrek, en n bbq, en pannen en borden en alles. Later kwam nr 2 ook nog even kijken, en later me1 ook nog. Welkom zo.
Zometeen kijken of we koken en zo ja: wat
Morgen weer verder