naar LaCharité sur Loire - Reisverslag uit La Charité-sur-Loire, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar LaCharité sur Loire - Reisverslag uit La Charité-sur-Loire, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar LaCharité sur Loire

Blijf op de hoogte en volg

23 April 2017 | Frankrijk, La Charité-sur-Loire

Gisteravond bijna high van de joints die David buiten rookte toen ik al lag te slapen. Vandaag weer samen gelopen, een vrij lange rechte weg, langzaam bergop of langzaam bergaf. Wel weee n stralend blauwe lucht, maar de koude wind was weer terug, dus toen we weer in t bos liepen ging de trui weer snel aan. David was vandaag wel rustiger, kletste minder, meer rust voor mijn oren. Mooi op tijd in La Charité sur Loire: n mooi klein stadje, mooie aflopende straatjes, kerk etc en n oude brug over de Loire die nu in de steigers staat vanwege noodzakelijk onderhoud. Ik zit vandaag in n klein hotel ( ik dacht dat ik n chambre d'hote had geboekt, maakt niet uit, ziet er keurig uit. Zometeen naar de pizzeria om te eten.
David ging nog naar t toeristenburo om n overnachting te regelen. Hij denkt morgen minder te lopen en wil even nog op het postkantoor overbodige dingen naar huis sturen. Vind ik wel weer fijn alleen te lopen
Morgennweer verder

  • 24 April 2017 - 09:06

    Nettie:

    Goedemorgen Thera.

    Dus als ze te veel de oren van je kop kletsen is dat ook niet zo prettig, kan ik mij indenken want voor het fatsoen moet je wel luisteren, dus vandaag lekker alleen lopen, kun je alle muizenissen uit je hoofd verjagen en genieten van de omgeving. In ieder geval een fijne zonnige wandeldag!

    Groetjes Nettie en Hans.

  • 24 April 2017 - 11:38

    Jantje:

    Dag Thera.

    Weer even een berichtje uit de Peel.
    Ik zie dat je nog steeds op internet dat je door de kleinste
    en mooiste ouwerwetste en middeleeuwse dorpen en steden wandeld.

    Het valt op dat je nu vlakbij bekende duivenlossingsplaatsen
    bent zoals : Bourges ,Limoges ,Clermond Ferrand, Tours.
    Voor Helenaveen de Fondvluchten
    Dus moet je maar een duif kopen bij de duivenmelkers ,zodat je de
    volgende kaart met een duif naar huis kunt sturen d.m.v. chipring.
    Je weet dat de duivenhokken er nog altijd staan waar ze kunnen aanlanden.

    Verder nog veel loopplezier richting de Pereneen.

    Groetjes uit de ouwe Peel , Jantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Charité-sur-Loire

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 32174

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: