naar Chateauroux - Reisverslag uit Châteauroux, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Chateauroux - Reisverslag uit Châteauroux, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Chateauroux

Blijf op de hoogte en volg

30 April 2017 | Frankrijk, Châteauroux

Naar Chateauroux: dat roept herinneringen op, net als Bourges trouwens: dat waren de favoriete fondvluchten voordeduiven van mijn vader, eigenlijk deed hij nog liever mee met de tweedaagse fond zoals St Vincent en Dax. Zover ben ik nog niet
Vanochtend vertrokken met mooi zonnig weer , wel wat sluierbewolking . Langs grote droge velden, heel weinig glooiend. Langzaam meer bewolking, maar wat minder koud. Laatste stukje rechtdoor t stadje in ipv via een mooiere omweg. Maar goed ook, ik ben nog geen half uur binnen of t regent flink, gelukkig niet t noodweer wat ze voorspeld hadden.
Ook dit keer weer n chambre d'hote: met schitterende kamer en badkamer. Wel even op mijn hoofd letten vanwege de lage balken. Aardig stadje. Ik zal hier een dag extra blijven omdat we voor morgen 1 mei geen ander onderkomen kunnen vinden
Morgen rustdag, ook wel weer lekker
Dinsdag verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Châteauroux

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 32142

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: