rustdag - Reisverslag uit Châteauroux, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Châteauroux, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

rustdag

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2017 | Frankrijk, Châteauroux

Wat doe je op zo'n rustdag?
Nou eerst proberen uit te slapen, dan ruim de tijd nemen voor t ontbijt: mijn gastvrouw had gisteren al geïnformeerd wat ik graag wilde : thee, jusd'orange, stokbrood en jam, yoghurt en fruit. Lekker. En tijd genoeg. Daarna even gekeken en gewacht , om 10.15 t stadje en de bezienswaardigheden bekeken, maar alle musea en kerken dicht. Koffie gedronken en zo kwam ik ook bin de 1 mei optocht uit: liepen mensen en kinderen met vlaggetjes en ballonnen van vakbonden of politieke partijen. Verder was de stad leeg, enkele kroegen wel open, maar te koud voor terras. Uitgebreid geluncht, mooi op tijd binnen daarvoor: plensbui. Vanmiddag verder geluierd en wat geappt en getelefoneerd. De volgende overnachtingen zijn alweer geregeld door Wil, ik zie morgen wel wat t wordt. Morgen en overmorgen hadden we al besproken. Volgend weekend weer een lang weekend voor de Fransen: Maandag 8 mei weer n nationale feestdag
Zometeen nog een wandelingetje om de eetlust op te wekken en dan weer eten
Morgen weer verder

  • 01 Mei 2017 - 22:48

    Paul:

    Je ziet aan de mensen op de foto's dat het fris is.
    Grtjs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Châteauroux

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 32148

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: