Naar Thiviers - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar Thiviers - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar Thiviers

Door: Thera

13 April 2018 | Frankrijk, Thiviers

Gisteren t menu gourmande was inderdaad erg lekker. Vanochtend na t ontbijt bij de ‘relais de pelerin’ lunch gekocht en vertrokken richting Thiviers, zacht glooiend landschap , heuvels minder hoog en minder stijl en af en toe een zonnetje en ook de temperatuur wat vriendelijker
Helaas belde Ralf: fietsongelukje gehad, 2 wervels gebroken, maar verder functioneert alles nog, dus die zit voorlopig vast aan n corset. Dus gaan we morgen rechtstreeks naar huis en niet via Simon en Ans, dat wordt n andere keer
Het lopen ging verder prima. In Thiviers, een leuk stadje met van alles en nog wat, inderdaad geen trein, en n taxi was ook erg moeilijk. Toen kwam de hotelier uit La Coquille ons ophalen, blijven we hier vannacht en dan morgen naar huis.
Voorlopig dus weer laatste verslag, hopelijk in juni verder

• 13 April 2018 - 20:15

Inge:

Hallo Thera en Vic ,het is voor jullie beiden een goed besluit , om weer terug
    te keren naar Nederland.
    In juni kunnen jullie verder lopen met waarschijnlijk ook mooier weer .
    Hart. groet Inge