Weer verder, vanaf Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Weer verder, vanaf Carrion de los Condes - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Weer verder, vanaf Carrion de los Condes

19 Mei 2019 | Spanje, Carrión de los Condes

Weer verder,

vanochtend zeer vroeg opgestaan (3.40u) en naar Schiphol, gevlogen naar Madrid,

bij aankomst n stukje lopen en toen met de bus naar terminal 4, daar een verbindingstrein ( gratis met t treinticket dat we al hadden naar Madrid Chamartin. Daar de intercity/tgv naar Palencia. Daar geen bus, dus een taxi naar Carrion de los Condes, naar t hotel ( lekker decadent begin)

Carrion bekeken , terrasje gepakt, en dan morgen gaat t echt weer beginnen. De temperatuur is veel aangenamer dan 2 jaar geleden.

En op t terras alweer veel pelgrims gezien

• 19 Mei 2019 - 15:53

• 20 Mei 2019 - 10:09

Nettie:

Hallo Thera

Heel veel wandelplezier en een voorspoedig verloop gewenst. Hans en Nettie