naar Le Pêchereau - Reisverslag uit Le Pêchereau, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu naar Le Pêchereau - Reisverslag uit Le Pêchereau, Frankrijk van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

naar Le Pêchereau

03 Mei 2017 | Frankrijk, Le Pêchereau

Vanochtend mooi op tijd vertrokken, minder koud, lekker zonnetje. Erg mooie route, langs velden en door bossen, en enkele kastelen en donjons
Mooie rustige weggetjes om te lopen, veel verhard, enkele gelukkig net gemaaide graspaadjes. Gaandeweg meer bewolking en dreigende luchten. Tot Sainte Marcel droog, daar lekker warm geluncht, kon nog al was ik wat laat : pasta met gehaktbal en groentesaus: de dagschotel : inclusief 2x koffie nog geen 10 euro.
Daarna door naar Argenton sur Creuse: een duidelijk veel levendiger stadje aan de Creuse met veel winkeltjes etc. Daar nog wat gedronken en boodschappen gedaan voor morgen onderweg. Inmiddels regende t flink. Het Regenpak maar weer aan en door naar Le Pêchereau waar we n privegite hebben besproken. Die bleek echter bezet, maar we kregen dan maar n kamer in het huis, meer dan genoeg ruimte. Zelfs de was wordt voor ons gedaan, want met dit vochtige weer wordt t anders niet droog. Superaardige mensen. Zij zorgen ook voor n buffetmaaltijd vanavond, zodat ieder kan pakken wat hij/zij wil want er moet tv gekeken worden: de grote debatten voor de 2 overgebleven presidentskandidaten .
Morgen weer verder.

• 04 Mei 2017 - 08:11

Nettie:

O wie o wie gaat er winnen, Le Pen of Macron?

Groetjes Hans en Nettie.