Naar Village de Bord, Saint Martin Le Vieux - Reisverslag uit Zuppeld, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu Naar Village de Bord, Saint Martin Le Vieux - Reisverslag uit Zuppeld, Nederland van theragaatwandelen - WaarBenJij.nu

Naar Village de Bord, Saint Martin Le Vieux

Door: Thera

Blijf op de hoogte en volg

10 April 2018 | Nederland, Zuppeld

Dat was ik gisteren nog vergeten te vertellen: op onze eerste wandeldag heeft een van mijn wandelstokken t begeven, maar zoals n goede dokter betaamd had ik daar wel n oplossing voor, ik hoop dat ik de foto kan uploaden.
Vanmorgen uit Limoges vertrokken, toch wel een grote stad en de weg slingerde wat zodat we meer dan n uur nodig hadden om er uit te komen. En t regende de hele ochtend, gelukkig goede regenkleding. En bij de bakker weer lekkere koffie. In Aix sur Vienne geluncht in t enige restaurant wat we konden vinden en open was. Zo’n echt Frans café-restaurant waar de Fransen komen eten, keuze uit wel of geen soup. Hoofdgerecht keuze uit 2 soorten vlees met daarbij keuze uit rijst, tagliatelle of gepofte aardappel, als toetje keuze uit kaas of zoet, daarbij wel 10 keuzes en koffie na, en dan ook nog water en wijn erbij en dat alles voor 2 personen voor maar 25 euro totaal. Misschien wel korting voor ons omdat we de wijn niet dronken.
Nu overnachten in n B&B in n gehucht met wel 10 huizen
Morgen weer verder. Oh ja, vanmiddag was t droog met af en toe zon

  • 10 April 2018 - 21:37

    Gerda:

    Heb je je wandelstok een spalk gegeven?

  • 11 April 2018 - 10:16

    Jantje Uit De Peel:

    Goeie morgen zusje en Viic

    Ik heb net efkes met jullie even meegewandeld en rondgekeken
    in Saint Martin Le Vieux.

    Na even uitgerust te zijn , en even de fotos nagekeken heb van het stadje ??
    is het jullie toch weer gelukt een mooi plaatsje te vinden om te overnachten .

    Ik hoop dat voor jullie dat er nog vele mooie dorpen en stadjes te zien zijn de komende
    dagen in de zoveelste tocht der tochten !
    Het weer is hetzelfde bij jullie dan in de Peel.


    Veel plezier en tot volgende week in Nederland'

    Groetjes Jantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuppeld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2019

Santiago de Compostela

07 Juni 2019

Naar Lavacolla

06 Juni 2019

Naar La Vella, net voorbij Peroxa

05 Juni 2019

Naar Melide

04 Juni 2019

Naar Palas de Rei

Actief sinds 27 Feb. 2017
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 32134

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: